Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Review-foundation la roche-posay

Καλημέρα σε όλες και όλους. Χθες γύρισα από τις διακοπές και είπα κατευθείαν να γράψω στο αγαπημένο μου blog, γιατί αρχές Αυγούστου θα ξαναφύγω πάλι για άλλη μια εβδομάδα. :) Εσείς πήγατε διακοπές; Και αν δεν πήγατε δεν πειράζει!!
Λοιπόν ας αρχίσω...πριν πολύ πολύ καιρό μια κοπέλα μου είχε ζητήσει να κάνω ένα review για το make up που χρησιμοποιώ τώρα και είναι της la roche-posay το toleriane teint. Έπρεπε να το δοκιμάσω πολλές φορές, έτσι αφού αγόρασα κ το δεύτερο και τώρα πάω για το τρίτο έχω μια ολοκληρωμένη άποψη.!
Αρχικά να σας πω πως είχα σπυράκια-ακμή και χρησιμοποιούσα ένα make up σε μορφή κρέμας της avene, αλλά είχα φαγωθεί να πάρω υγρό make up. Έτσι και έγινε.!! Να τονίσω πως μου το σύστησε η δερματολόγος μου άρα μην το φοβάστε για το πρόσωπό σας.
Προσφέρει ικανοποιητική κάλυψη και έχει αρκετές αποχρώσεις, η δική μου είναι το νούμερο 10.
Να προσθέσω να πω πως έχει spf 25, ένα μεγάλο συν για το καλοκαίρι..!!! Ακόμη αφαιρείται πολύ δύσκολα. Είναι 30ml μόνο και κοστίζει περίπου στα 20 ευρώ. Μην σας προβληματίζει αυτό γιατί είναι ανάλογα με το δέρμα, δηλαδή  πόσο κάλυψη χρειάζεται το κάθε πρόσωπο.
Για εμένα είναι το πλέον ιδανικό make up ή αλλιώς foundation και το χρησιμοποιώ καθημερινά.









Εσείς το έχετε; Ή μήπως ενδιαφέρεστε να το αγοράσετε; 


* Το προϊόν είναι αγορασμένο με δικά μου χρήματα.
** Το ποστ είναι ενημερωτικό και όχι διαφημιστικό!!!
*** Όταν φτάσω τα 200 μέλη θα γίνει ένας νέος διαγωνισμός με πολλά όμορφα δώρα.
**** Οποιαδήποτε ιδέα για ποστ γράψτε την στα σχόλια.


Φιλάκια Πολλά
~Άννα~

2 σχόλια:

  1. Για τι επιδερμίδες είναι κατάλληλο; Είναι λιπαρό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ αυτο ξέχασα να το σναφερω συγνώμη ! Αρχικά να πω πως δεν χρησιμοποιώ καθόλου πουδρα για ματ τελιωμα! Όλα τα κάνει το foundation ! Έχω λιπαρη επιδερμιδα. Η δερματολογος μου μου την σύστησε ! Είναι για προβληματικές επιδερμιδες. Απο την ίδια μάρκα υπάρχουν κ αλλα foundation για όλες τις επιδερμιδες! Φιλια

      Διαγραφή