Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Αγαπημένα Ιουλίου & mini haul :)

Γεια σας κορίτσια...Σήμερα αποφάσισα επιτέλους να κάνω τα αγαπημένα μου και κάτι λίγες αγορές που έκανα τις τελευταίες μέρες.....Ο λόγος που δεν το έκανα πιο νωρίς ήταν η τεμπελιά... :p
Ας αρχίσω με τα αγαπημένα μουυυ......



Περιποίηση:



  • Το σαμπουάν της schwarzkopf είναι ότι πιο ωραίο υπάρχει....Έχει τέλειο άρωμα και μου κάνει πολύ μαλακά τα μαλλιά μου...!!! Και θα είναι αγαπημένο για πολύ καιρό ακόμα.!!
  • Η μάσκα μαλλιών κάνει ΘΑΥΜΑΤΑ...Τα μαλλιά μου είναι ξανθά, άγρια και πολλά, έτσι δεν ξεμπερδεύονται εύκολα, κι όμως μόλις την δοκίμασα έμεινα με το στόμα ανοιχτό.!! Δοκιμάστε την και θα με θυμηθείτε..!!!
  • Η body lotion από την armani έχει τόσο έντονο άρωμα που δεν χρειάζεται να ρίξετε κολόνια!!Την προτιμώ για βράδυ.
  • Το αποσμητικό που μου άρεσε πολύ είναι της garniet το mineral, είναι κατάλληλο για μαύρα ρούχα γιατί δεν αφήνει άσπρα σημάδια.
  • Τέλος το body lotion για την ημέρα είναι της bioten, διότι έχει φρουτένιο άρωμα και συσφίγγει.!! (Το review μπορείτε να το δείτε εδώ)

Μακιγιάζ:


  • Το coralista, ένα κοραλλί ρουζ της benefit είναι ότι πρέπει για καλοκαίρι και το χρησιμοποιούσα συνέχεια. 
  • Το lip butter της εταιρίας Korres με άρωμα κυδώνι αφήνει ένα γλυκό κόκκινο χρώμα στα χείλη και ενυδατώνει επίσης.
  • Από κραγιόν χρησιμοποίησα πολύ το Milan mode της Mac. Έντονο και με πολλά στρασάκια!
  • Όταν τόνιζα πολύ τα μάτια χρησιμοποιούσα το Lipgloss της Mac από την συλλεκτική σειρά surf baby ώστε απλά να δώσει μία ωραία λάμψη. Το συγκεκριμένο ονομάζεται good lovin.
  • Τον Ιούλιο έπαιξα πολύ με τα χρώματα και συχνά φορούσα το πράσινο μολύβι της essence, το νούμερο 07 easy going.
  • Tέλος χρησιμοποίησα την αδιάβροχη μάσκαρα της maybelline, perfect black.


Επιπλέον χρησιμοποίησα αυτήν την παλέτα sephora που είναι δώρο από την γυναίκα του αδερφού μου....Απλά υπέροχη...(και το βαλιτσάκι πίσω είναι δώρο) 



Mini haul:


Τον τελευταίο καιρό αγόρασα πολλά ρούχα και όχι καλλυντικά αλλά πάντα θα πάρω κάτι έστω και μικρό ή φθηνό :) Τρέλα πως να το κάνουμε?!?!
  • Το πρώτο μανό,βερνίκι ή όζα(όπως θέλετε πείτε το) είναι από την εταιρία gabrini και είναι το νούμερο  Μ 15. Και είναι ένα ωραίο βερικοκί με ροζ και διαρκεί αρκετά (το έχω δοκιμάσει) 2 ευρώ.
  • Το δεύτερο είναι στρασάκια μοβ-ροζ και έχει λεπτό πινελάκι. Από την εταιρία Lovie, το νούμερο 23 και κόστιζε 1-2 ευρώ.
  • Το επόμενο είναι ένα έντονο ροζ πάλι από την Lovie, το νούμερο 21 και τιμή 2 ευρώ.
  • Το πρώτο Lipgloss το έχω αρκετό καιρό απλά δεν έτυχε να σας πω. Το πήρα 15 ευρώ γιατί στα sephora είχε μείον 50% σε όλα τα lipgloss. Είναι chanel και το χρώμα του είναι κοραλλί. Το νούμερο 146 και η αρχική τιμή 30 ευρώ περίπου.
  •  Το επόμενο Lipgloss είναι της essence το xxxl shine, το νούμερο 17 fabulous fuchsia, 2-3 ευρώ!!
  •  Το επόμενο προϊόν είναι ένα τέλειο highlighter της essence από την σειρά I love runway.3 ευρώ
  • Συνεχίζω με το πιο τέλειο έντονο ροζ που υπάρχει. Είναι της Lovie, έχει τέλειο άρωμα, καλή τιμή....1,5 ευρώ και το νούμερο είναι το 37.
  • Τέλος πήρα μία κρεμώδη σκιά της essence το νούμερο 03 steel the show. Το χρώμα είναι ασημί και είναι τέλεια και για βάση.


* Τα προϊόντα είναι αγορασμένα με δικά μου λεφτά.
** Το ποστ είναι ενημερωτικό και όχι διαφημιστικό!!!
*** Όταν φτάσω τα 200 μέλη θα γίνει ένας νέος διαγωνισμός με πολλά όμορφα δώρα.
**** Οποιαδήποτε ιδέα για ποστ γράψτε την στα σχόλια.

4 σχόλια:

  1. Αχ όλα είναι υπέροχα κοριτσάκι μου!!!Δεν ξέρω για ποιο να πρώτοπώ! Πέρνα αν θες από το blog μου για το δικό μου mini giveaway!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τέλεια πραγματάκια!!!!
    Ζηλεύω πολύ το ρουζ Coralista!!!! Πόσο το πήρες;

    Φιλάκια!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mou to pire Mia fili m Perusi! Alla itan setaki m alla pragmatakia! Sta sephora tha to breis 30-32 eurw, kalutera sumferei otan exei -25% I Kai parapanw! Euxaristw filakiaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή