Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Review-her secret Αntonio Βanderas

Γεια σας κορίτσια, πως είστε; Ελπίζω να είστε όλες καλά. Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα άλλο άρωμα. Το her secret  τοu Antonio Banderas.

Για ρίξτε μια ματιά.....






Αρχικά να σας πω πως είναι ένα πολύ ιδιαίτερο άρωμα. Που κάνει όλους γύρω σου να ρωτάνε ποιο άρωμα φοράς.

Όπως αναφέρει στο δελτίο τύπου που μου έστειλαν είναι το πολύτιμο ελιξήριο της αποπλάνησης, το όπλο μιας γυναίκας και δίνει μια μυστηριώδη γοητεία. Θα συμφωνήσω απόλυτα...
Πρώτα όμως να δούμε τι λέει το δελτίο και ύστερα θα πω την γνώμη μου.....

Αναφέρει πως το άρωμα είναι συνδεδεμένο με την γυναικεία δύναμη και με την κανέλα,το πιπέρι,την βανίλια και το tuberose.
Επίσης οι υψηλές νότες του αρώματος είναι: το νεράτζι,γκρέιπφρουτ, τα φύλλα άγριας φράουλας, το ροζ πιπέρι και το κάρδαμο. Έτσι προσφέρει μία πικάντικη φρεσκάδα.
Οι μεσαίες νότες του αρώματος είναι: η άγρια φράουλα,το ylang, γιασεμί και tuberose.
Και βγάζει μία φρουτώδης γεύση.
Τέλος οι χαμηλές νότες του είναι: το πατσουλί, κέδρο, σανταλόξυλο,η  βανίλια, βενζοΐνη και το amber accord.
Και δίνει μία αίσθηση από ξύλο και κεχριμπάρι.





Η δική μου άποψη: 
Είναι ένα άρωμα γλυκό και βαρύ ταυτόχρονα. Στην αρχή όταν το μύρισα μου θύμισε αντρικό άρωμα, όμως στην πορεία έγινε γλυκό. Όντως δίνει ένα μυστήριο και αυτό μου αρέσει πολύ γιατί νιώθω πως αφού το φορέσεις αλλάζει και γίνεται πιο γλυκό, όπως είπα. Ίσως βέβαια να είναι η ιδέα μου αλλά σας λέω αυτό που αντιλήφθηκα. Μου δίνει την αίσθηση του ανατολίτικου και του πικάντικου. Περισσότερο διακρίνω την βανίλια, κανέλα, το κάρδαμο και την άγρια φράουλα. Διαρκεί πολλές ώρες, μέχρι και την άλλη μέρα μπορώ να πω. Επίσης είναι πολύ οικονομικό και δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τα ακριβά αρώματα. Μπορείτε να το βρείτε σε καταστήματα καλλυντικών και ίσως σε μεγάλα soupermarket.




* Το ποστ είναι ενημερωτικό και όχι διαφημιστικό!!!
** Όταν φτάσω τα 200 μέλη θα γίνει ένας νέος διαγωνισμός με πολλά όμορφα δώρα.
*** Οποιαδήποτε ιδέα για ποστ γράψτε την στα σχόλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου