Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Sonya aloe deep moisturizing cream review & giveaway.!!!!

Γεια σας κορίτσια τι κάνετε; Σήμερα έχω κάτι πολύ καλό για εσάς. 
Το passionglitter σε συνεργασία με την Forever Living: Το σπίτι της αλόης, θα διοργανώσουμε έναν διαγωνισμό για εσάς.

Το δωράκι θα είναι αυτήν η Sonya Aloe Deep Moistrurizing cream αξίας 30,45 ευρώ.!
Η-Ο τυχερός θα είναι μία-ένας.!
Ο διαγωνισμός θα ξεκινήσει 01-04-2013 και θα λήξει 30-04-13.! 





Ας ξεκινήσω με το review και στην συνέχεια θα έχω κ λεπτομέρειες για τον διαγωνισμό.!

Θετικά:

  • Η ενυδατική αυτήν χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα και αυτό βοηθάει πολύ στην τσέπη μας.
  • Είναι πολύ ενυδατική, ακόμη και για τις πολύ ξηρές επιδερμίδες.
  • Βοηθάει στις ρυτίδες(αν και δεν έχω ακόμη).
  • Έχει μεγάλη ποσότητα σε σχέση με άλλες κρέμες.
  • Μυρίζει όμορφα.
  • Δεν μου δημιούργησε αλλεργίες.
  • Έχει 80% καθαρή αλόη, που όλοι ξέρουμε τα οφέλη της!
Αρνητικά:

  • Σε μερικούς μπορεί να φανεί ακριβή.
  • Θα προτιμούσα να είχε γυάλινη συσκευασία κ όχι πλαστική.
  • Και θα ήθελα να είχε αντηλιακή προστασία.

Αυτήν είναι η προσωπική μου άποψη, ο καθένας έχει την δική του.



Στοιχεία για τον διαγωνισμό:

Για να πάρετε μέρος πρέπει να:

  1. Να κάνετε Like στην σελίδα της forever στο facebook.  --> Εδώ
  2. Να κάνετε Like στην σελίδα του passionglitter στο facebook. --> Εδώ
  3. Να αφήσετε ένα σχόλιο κάτω από την φωτογραφία που θα βρείτε είτε στην σελίδα μου στο facebook είτε στην σελίδα της Forever!
  4. Κ τέλος κοινοποίηση της φωτογραφίας!( Μπορείτε να το κάνετε κάθε μέρα για περισσότερες πιθανότητες)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου