Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Cumaea Review !



Γεια σας κουκλίτσες μου τι κάνετε;;;
Σήμερα αποφάσισα να σας κάνω αυτό το review που είναι για τα προϊόντα Cumaea!
Πριν αρκετό καιρό η εταιρία είχε την καλοσύνη να μου στείλει κάποια δείγματα να δοκιμάσω.
Την ευχαριστώ πολύ αρχικά.

Μετά να σας πω για την εταιρία, βρίσκεται στο χωριό Κοίλι στην Εύβοια.
Εκεί κατασκευάζουν μόνο φυσικά προϊόντα, όπως σαπούνια, κηραλοιφές και πολλά άλλα...


Πάμε να σας δείξω τι μου έστειλαν...




Το πρώτο(πάνω αριστερά) είναι μία κρέμα χειλιών, όπως αναφέρει. Το άρωμά του είναι φράουλα κ μυρίζει πάρα πολύ έντονα.
Ενυδατώνει σε βάθος τα χείλη και βοηθάει πολύ τα σκασμένα χείλη..
Μου άρεσε πάρα πολύ να την βάζω μετά το scrub χειλιών μου, ειδικά τα βράδια.!
Αν δεν είχα τόσα πολλά Lip care σίγουρα θα το έπαιρνα.
Τα 10ml(αυτό που έχω εγώ) κοστίζει 2 ευρώ και τα 15ml κοστίζει 3 ευρώ.


Το δεύτερο προϊόν(πάνω δεξιά) με το σακουλάκι, είναι ένα scrub σώματος.
Τι να πω για αυτό;;
Ειλικρινά στην αρχή μου φάνηκε μια αηδία γιατί είχε καθίσει όλο το προϊόν κάτω και στην επιφάνεια ήταν το λαδάκι του.
Αν και μου έστειλαν το δείγμα, το ευχαριστήθηκα 2-3 φορές..
Έχει ένα πολύ έντονο άρωμα από βότανα, που χάνεται μετά το μπάνιο.
Κάνει πραγματικά πολύ καλή δουλειά. Αφήνει το δέρμα πολύ απαλό.
Το συνιστώ.!
Τα 100ml κοστίζουν 6,50 ευρώ και τα 200ml 10 ευρώ.


Το τρίτο προϊόν (κάτω αριστερά) είναι ένα από αυτά που με ενθουσίασαν.
Είναι μία κρέμα σώματος με βανίλια κ φράουλα.
Στην αρχή, όπως και με το scrub, μου φάνηκε μία αηδία.
Μύριζε σαν γιαούρτι και μόλις το άπλωνες άφηνε ένα άσπρο χρώμα. Μόλις το άπλωνες καλά όμως άφηνε το δέρμα σούπερ ενυδατωμένο και είχε ένα πολύ όμορφο γλυκόξινο άρωμα, από την βανίλια και την φράουλα.
Που να φανταστείτε το δειγματάκι το τελείωσα μετά από 6-7 χρήσεις..
Μου άρεσε πραγματικά πολύ..
Τα 50ml κοστίζουν 5,50 ευρώ, τα 100ml κοστίζουν 9 ευρώ και τα 200ml κοστίζουν 15 ευρώ.



Το τελευταίο είναι ένα κομμάτι από σαπουνάκι με κοκτέιλ βοτάνων και αιθέριο έλαιο λεβάντας.
 Είχα ψάξει λίγο στο site τους και δεν το έβλεπα πουθενά.
Ούτε την χρήση του ούτε το ίδιο.
Έτσι αποφάσισα να το χρησιμοποιήσω στο ντουζ μου.
Παρατήρησα πως είχε κάτι μικρά κομματάκια σαν κλωναράκια βοτάνων μέσα.
Μύριζε πολύ όμορφα λεβάντα όλο το μπάνιο μου και καθάριζε καλά το σώμα μου.
Μου άρεσε σαν ένα κοινό σαπούνι, τίποτα το ιδιαίτερο.
Απλά το συν του είναι πως είναι φυσικό.
Τα σαπούνια κοστίζουν 3,50 ευρώ.


Το site τους είναι αυτό http://www.cumaea.gr/

Μπορείτε να πάτε να ρίξετε μια ματιά αν θέλετε.

Αυτό ήταν λοιπόν το ποστ μου κορίτσια.
Για πείτε μου σας άρεσε; Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά; Θα θέλατε να δοκιμάσετε;;;


Φιλιά πολλά
Άννα!



4 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει την εταιρία, αλλά θα ήθελα πολύ, γιατί έχω αδυναμία στα φυσικά προϊόντα:)
    Φιλιά

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φαίνονται πολύ καλά προϊόντα,και το ότι είναι φυσικά είναι μεγάλο συν!Έριξα μια ματιά στo site,έχουν καλές τιμές αλλά τσιμπημένα μεταφορικά! :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είσαι Αθήνα νομίζω πως έχουν κάποιο μαγαζί. Κοίτα στο site τους στις περιοχές που έχουν μαγαζιά .Φιλιά

      Διαγραφή