Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Le Tif - Review Σαμπουάν & Μάσκα μαλλιών

Γεια σας όμορφες τι κάνετε;
Σήμερα, μετά από αρκετό καιρό αποφάσισα να σας κάνω ένα review.
Αφού έδωσα σχεδόν τα μισά μαθήματα είπα να κάνω ένα διάλειμμα και να γράψω στο πολύ αγαπημένο μου blog.!


Πριν αρκετό καιρό το ηλεκτρονικό κατάστημα Le tif μου έστειλε αυτό το σετάκι !
Που αποτελείται από ένα σαμπουάν και μία μάσκα.
Είναι από την εταιρία Schwarzkopf και λέγεται repair rescue!

Είναι για επανόρθωση μαλλιών και είχε έρθει πάνω στην ώρα, γιατί τα μαλλιά μου από τις συχνές βαφές έχουν γίνει πολύ άγρια!






Σαμπουάν




Το σαμπουάν αρχικά να πω πως είναι 250ml και στο site βρήκα όχι ακριβός το ίδιο αλλά άλλα σαμπουάν για άλλες χρήσεις, από 11 μέχρι 14 ευρώ.
Ξέρω σε εποχές που ζούμε σε πολλούς φαίνεται τεράστιο το ποσό, όταν με τα μισά και λιγότερα λεφτά παίρνεις ένα άλλο και με περισσότερα ml.
Δεν θα πω πως δεν έχουν δίκαιο.
Απλά να τονίσω πως είναι προϊόντα για κομμωτήρια και κάνουν πολύ καλή δουλειά.
Αναδόμησε την τρίχα μου από την αρχή, άρχισαν να ξαναμεγαλώνουν τα μαλλιά μου.
Να σας πω πως δεν το χρησιμοποιούσα σε κάθε λούσιμο.
Κάθε τρίτη με τέταρτη φορά.!
Μου άρεσε πολύ και όταν μου τελειώσει αν δω τα μαλλιά μου σε χάλια κατάσταση θα το ξαναπροτιμήσω!
Τέλος να πω πως το άρωμά του δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο, ούτε τρελάθηκα ούτε δεν μου άρεσε.!





Μάσκα







Το δεύτερο προϊόν είναι αυτήν η μάσκα.
Να σας πω πως είναι 200ml και στο site την βρήκα στα 18 ευρώ.
Ξανά θα σας πω πως είναι πολλά τα λεφτά αλλά δεν είναι για κάθε φορά που κάνετε μπάνιο.!
Είναι καταπληκτική μάσκα, με αντικειμενικότητα.
Τέλειο άρωμα και τέλειο αποτέλεσμα.!
Αφήνει τα μαλλιά τόσοοοο απαλά.
Σαν να τα δημιουργεί ξανά την τρίχα.!
Τώρα αν έχω λεφτά σίγουρα θα την προτιμήσω.!



Αυτά κορίτσια μου.!

Αυτήν ήταν η ειλικρινής μου άποψη.!

Ευχαριστώ την εταιρία για τα προϊόντα.!

Αυτό είναι το site τους

Και αυτήν η σελίδα τους στο facebook


Φιλιά πολλά, τα λέμε σύντομα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου