Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Aim white now - Review

Γεια σας κορίτσια τι κάνετε;

Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για κάτι διαφορετικό, τις νέες οδοντόκρεμες της Aim!

Πριν λίγο καιρό η εταιρία Aim είχε την καλοσύνη να μου στείλει να δοκιμάσω δύο πακέτα από την καινούρια τους οδοντόκρεμα, την aim white now, gold.

Η συγκεκριμένη ισχυρίζεται πως λευκαίνει τα δόντια.

Εγώ έχω τελειώσει και τα δύο πακετάκια εδώ και καιρό.


Αρχικά να πω πως η Aim σαν εταιρία μου άρεσε πάντα, ότι και να έχω δοκιμάσει δεν με έχει απογοητεύσει.

Η συγκεκριμένη οδοντόκρεμα είναι αρκετά "δροσιστική" και έχει την κλασική γεύση οδοντόκρεμας.
Είναι σε μπλε χρώμα και περιβάλλεται από διάφανο υλικό.
Μπορώ να πω πως είδα ένα τόνο τα δόντια μου πιο λευκά. Δεν έχει την δραστικότητα της κανονικής λεύκανσης αλλά για μια απλή οδοντόκρεμα κάνει αρκετά πράγματα.
Νομίζω πως κοστίζει στα 3 ευρώ περίπου και την βρίσκεται σε πολλά σουπερμάρκετ.

Αν δεν την έχετε δοκιμάσει, αξίζει τον κόπο να το κάνετε...






Αυτά από μένα, για πείτε μου, την έχετε δοκιμάσει;
Αν όχι θα θέλατε;;;

Φιλιά πολλά

1 σχόλιο:

  1. Τέλειο το post σου!! Εδώ και πολύ καιρό σκέφτομαι να το δοκιμάσω :) Έχω και εγώ ένα Beauty Blog και θα ήταν μεγάλη μου χαρά αν ήθελες να το επισκεφτείς και γιατί όχι να ακολουθήσουμε η μία την άλλη!!Φιλάκια!! http://thebeautyybible.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή