Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2013

KYANA review & giveaway !

Γεια σας κορίτσια, τι κάνετε; 
Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για τα επαγγελματικά προϊόντα KYANA.

Πριν αρκετό καιρό η εταιρία είχε την καλοσύνη να μου στείλει κάποια προϊόντα να δοκιμάσω και την ευχαριστώ πολύ.
Έφτασε η ώρα να σας μιλήσω για αυτά.







Το πρώτο προϊόν(από αριστερά) είναι από την σειρά Life box και είναι ένα σαμπουάν για λιπαρά μαλλιά.
~Μυρίζει σαν πιπέρι, δεν μπορώ να το περιγράψω.
Τα μαλλιά μου είναι λιπαρά και αυτό το σαμπουάν είναι το ιδανικό. Το άρωμά του δεν με τρελαίνει, εμένα προσωπικά αλλά η δουλειά που κάνει είναι τέλεια.
~Το δεύτερο προϊόν είναι ένα ακόμη σαμπουάν, είναι από την σειρά Herboria max. Είναι ένα σαμπουάν που χαρίζει πλούσια ενυδάτωση στο μαλλί και μυρίζει τέλεια. Δεν μπορούσα να το χρησιμοποιώ κάθε φορά που λουζόμουν γιατί τα μαλλιά μου γινόταν λιπαρά, αλλά το χρησιμοποιούσα ενδιάμεσα.
~Το τρίτο προϊόν είναι μία μάσκα μαλλιών πάλι από την σειρά Herboria max. Το άρωμα του είναι τέλειο(το καλύτερο όλων) αλλά η δουλειά του ικανοποιητική. Τα μαλλιά μου γινόταν πιο μαλακά αλλά ως εκεί. Αυτό το προϊόν το θεωρώ έτσι και έτσι. Ίσως γιατί εγώ είμαι απαιτητική με τις μάσκες των μαλλιών μου.
~Τέλος, το προϊόν το οποίο το λάτρεψα ειλικρινά, είναι ένα σπρέι μαλλιών που προστατεύει το χρώμα.
Όπως μπορεί να ξέρετε είμαι κοκκινομάλλα και έχω ανάγκη για προϊόντα τα οποία είναι για προστασία χρώματος. Εκτός από αυτό ξεμπέρδευε εύκολα τα μαλλιά μου και μύριζε φανταστικά. Αν το βρω 100% θα το αγοράσω.!


Αυτό ήταν το review μου, δεν ξέρω αν συμφωνείτε μαζί μου, αλλά σε γενικές γραμμές έμεινα ευχαριστημένη από την εταιρία KYANA.


Μπορείτε να τους βρείτε στο facebook--> ΕΔΩ!
Και το site τους είναι--> ΑΥΤΟ!




Giveaway!

Για να κερδίσετε ένα σετ με επαγγελματικά προϊόντα μαλλιών μπείτε--> ΕΔΩ!

Όλες οι πληροφορίες θα είναι στο Link!






Καλή σας επιτυχία!

3 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέροντα προϊόντα, δεν έχω δοκιμάσει κάτι αλλά θα ήθελα. Πολύ καλό review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν τα ήξερα τα προιόντα αυτά για να πώ την αλήθεια! Αλλά από το review σου, μου έμεινε η εντύπωση οτι ειναι πολύ καλά !! Θα ηθελα να δοκιμάσω κάποιο από τη σειρά!Θα τα αναζητησω! :) xOxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ενδιαφερον review! Μολις τα εμαθα κι εγω τα προιοντα και νομιζω οτι θα τα δοκιμασω συντομα! Εαν θελεις ριξε μια ματια στο νεο μας blog.Θα χαρουμε πολυ να γινεις μελος στην παρεα μας! http://cherry2blossom.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή