Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Pharmasept - Cleria Review & Giveaway!

Γεια σε όλους!
Σήμερα, μετά από αρκετό καιρό, αποφάσισα να κάνω ένα νέο ποστ.
Το ποστ αυτό θα είναι ένα review για να σας δείξω την νέα σειρά περιποίησης προσώπου της Pharmasept που ονομάζεται Cleria.
Η εταιρία πριν λίγο καιρό μου έστειλε να δοκιμάσω τα προϊόντα της νέας αυτής σειράς και την ευχαριστώ πολύ!  

Πάμε να τα δούμε με την σειρά!


Το πρώτο προϊόν είναι η 24ωρη ενυδατική κρέμα προσώπου. Είναι για όλους τους τύπους επιδερμίδας και όντως είναι. Εγώ έχω λιπαρό πρόσωπο και "κάθεται" όμορφα στο πρόσωπό μου!
Την βάζω και το βράδυ σε μεγαλύτερη ποσότητα και το πρωί η επιδερμίδα μου είναι μαλακή. Είναι σαν τζελ-κρέμα και είναι αρκετά δροσιστική. Τέλος έχει ευχάριστο και διακριτικό άρωμα, όπως όλα τα προϊόντα.


  Το υαλουρονικό οξύ που περιέχει η κρέμα είναι χαμηλού μοριακού βάρους, πράγμα το οποίο το κάνει να εισχωρεί στις κατώτερες στοιβάδες του δέρματος και να ενυδατώνει περισσότερο από το απλό υαλουρονικό οξύ.



Επίσης η βιταμίνη C που χρησιμοποιείτε είναι σταθεροποιημένη βιταμίνη C, δηλαδή μια εξειδικευμένη βιταμίνη C που εισχωρεί στις κατώτερες στοιβάδες του δέρματος, έχει αντιοξειδωτική δράση και προστατεύει από την υπέρυθρη ακτινοβολία UVB. Η σταθεροποιημένη βιταμίνη C λειτουργεί κατασταλτικά στην ανάπτυξη της τυροσινάσης, το ένζυμο που ευθύνεται για τις δυσχρωμίες του δέρματος, έχει λευκαντική δράση σε πανάδες και καφέ κηλίδες, φωτίζει και αναδεικνύει τη φυσική χροιά του δέρματος.Κλινικές μελέτες έδειξαν ότι μετά από χρήση 56 ημερών της σταθεροποιημένης βιταμίνης C μειώθηκαν δραστικά οι κηλίδες και οι πανάδες του προσώπου.







Το δεύτερο προϊόν είναι ένα τζελ καθαρισμού για το πρόσωπο. Είναι για λιπαρές-μικτές επιδερμίδες. Όπως ξαναείπα το δικό μου πρόσωπο είναι λιπαρό. Πάντα για τον καθαρισμό του προσώπου μου χρησιμοποιώ τζελ και αφρούς, έτσι μόλις το είδα είπα πως σίγουρα θα μου κάνει, έτσι και έγινε. Αφαιρεί πολύ καλά και το makeup! 
Όπως είπα, μυρίζει πολύ ευχάριστα.







Το επόμενο είναι ένα scrub προσώπου. Πάλι είναι για μικτές-λιπαρές επιδερμίδες. Έχει μικρούς κόκκους, που καθαρίζουν όμορφα το δέρμα χωρίς να το γδέρνει. Είναι αρκετοί σε πυκνότητα άσχετα που είναι μικροί.
Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο σώμα. Μυρίζει και αυτό όπως και τα προηγούμενα.







Το τελευταίο προϊόν είναι το πιο αγαπημένο μου. Είναι ο αφρός καθαρισμού για καθημερινή χρήση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο σώμα. Μου θυμίζει ένα που είχα στο παρελθόν, από γνωστή εταιρία. Μου αρέσει πάρα πολύ γιατί αφαιρεί τέλεια το μακιγιάζ. Αυτό σίγουρα θα το αγοράσω! Και από άρωμα, μην λέμε τα ίδια, όπως τα άλλα!






Αυτά ήταν τα προϊόντα, έχετε δοκιμάσει κάποιο; ή θα δοκιμάζατε; 


Μπορείτε να βρείτε την εταιρία στο facebook ΕΔΩ!
Και στο site τους ΕΔΩ!





Αν θέλετε να πάρετε μέρος στο διαγωνισμό μπείτε ΕΔΩ!

φιλιά πολλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου