Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

~Αγαπημένα Μαρτίου 2014~

Γεια σας!
Αχ πόσο καιρό έχω να γράψω στο blog μου.
Μου έλειψε η όλη διαδικασία!!

Δεν είχα καθόλου χρόνο αυτόν τον καιρό.
Όμως επέστρεψα με ένα νέο ποστ, τα αγαπημένα του Μαρτίου.



Πάμε να τα δούμε...












Το πρώτο αγαπημένο είναι αυτήν η παλέτα από το ebay!
Μου κόστισε περίπου 5-6 ευρώ.
Η απόδοση του είναι μέτρια αλλά για τα λεφτά του δεν είχα περισσότερες προσδοκίες.






Το επόμενο αγαπημένο είναι το νέο μου make up!
Είναι της radiant και κοστίζει 21 ευρώ.
Είναι ότι πρέπει για λιπαρά δέρματα διότι αφήνει ματ αποτέλεσμα!
Είναι τέλειο και με τέλεια κάλυψη!
(το νούμερο μου είναι το πιο ανοιχτό, το 00)








Τα επόμενα αγαπημένα είναι 2 κραγιόν.

Το πρώτο είναι από την νέα σειρά της avon με τα ματ χρώματα και λέγεται mat fuchsia(αριστερά) και είναι ένα τέλειο έντονο φούξια. (τιμή 6-7 ευρώ)
Και το δεύτερο, σας το έχω ξαναδείξει είναι από την garbini το νούμερο 26, ένα έντονο κοραλί. (τιμή 3,90 ευρώ)







Τα επόμενα είναι η αγαπημένη μου κρέμα χεριών και το αγαπημένο μου άρωμα.
Η κρέμα είναι της greenline και μυρίζει κεράσι!
(δεν ξέρω τιμή γιατί μου είχε σταλεί για review)
Το άρωμα είναι ένα δροσερό και γλυκό άρωμα της avon και λέγεται infinite moment.
(η τιμή του είναι ανάλογα με την προσφορά που θα έχει)









Συνεχίζω με δύο μάσκαρα.
Η πρώτη είναι της erre due, έχω κάνει και review.
Είναι ο αριθμός 02 και είναι ένα τέλειο ηλεκτρίκ μπλε.(τιμή δεν ξέρω)
Η άλλη μάσκαρα είναι της essence και λέγεται lash mania, δίνει τέλειο μήκος!
(τιμή 3,50 ευρώ)










Συνεχίζω με το αγαπημένο μου κόσμημα. 
Το έχω αγοράσει από την avon νομίζω (5-6 ευρώ).
Δεν είναι πανέμορφο;








Τέλος έχω ένα βιβλίο.
Λέγεται 1Q84 και είναι τριλογία.
Αυτό είναι το πρώτο, μου έχει αγοράσει και τα άλλα 2 το αγόρι μου.

Πρόκειται για μία ερωτική ιστορία που είναι λίγο φαντασίας. Γιατί δεν θέλω να σας το χαλάσω, μπείτε να διαβάσετε για την ιστορία του!
(το πρώτο κοστίζει 18-19 ευρώ)




Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα.
Τα δικά σας ποια ήταν;


φιλάκια..

6 σχόλια:

  1. Πόσο ωραίααααα παλέτα!!!Τέλειααα χρώματα!!!
    Και σούπερ γράφουν και τα κραγιονάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα αγαπημένα πραγματάκια!Μου άρεσαν πολύ τα αγαπημένα σου <3 Τα ματ κραγιονάκια ειναι απίστευτα και τελειες αποχρώσεις!:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκοκοίταζα την παλέττα ρούζ, αλλά βλέπω ότι δεν έχει και πολύ καλή απόδοση :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι τέλεια χρώματα η παλέτα! Πολύ ωραία αγαπημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι όλα πολύ ωραία!αχ το βιβλίο θέλω πολύ να το διαβάσω! επίσης τέλειο το βραχιολάκι, πολύ ρομαντικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή