Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Αγαπημένα προϊόντα μαλλιών!

Αγαπημένα προϊόντα μαλλιών!!!


Γεια σας κορίτσια, τι κάνετε;
Έχουμε καιρό να τα πούμε το ξέρω αλλά θα επανορθώσω.
Σήμερα σας ετοίμασα ένα ποστ για τα μαλλιά.
Δεν θα σας δείξω σαμπουάν αλλά προϊόντα περιποίησης των μαλλιών.










Το πρώτο προϊόν σε μεγάλη συσκευασία είναι το μαλακτικό της Lorvenn για βαμμένα μαλλιά. Στην αρχή μου φάνηκε σαν ένα απλό μαλακτικό, όμως με τον καιρό είδα τα μαλλιά μου πιο μαλακά και πιο ενυδατωμένα.

Το δεύτερο προϊόν είναι ένα μαλακτικό σε σπρέι της Aussie για μετά το μπάνιο, το χρησιμοποιώ για να ξεμπερδεύω τα μαλλιά μου πιο εύκολα, επίσης προστατεύει από την θερμότητα. (ΤΑΚΕ ΤΗΕ ΗΕΑΤ)

Το τρίτο προϊόν είναι της Kyana, είναι ένα σπρέι που υποστηρίζει πως βοηθάει στο στέγνωμα των μαλλιών και στο φριζάρισμα. Και όντως το κάνει. Τα μαλλιά μου είναι ατίθασα και αυτό το προϊόν μπορώ να πω πως τα δαμάζει.

Το προϊόν στην πράσινη-καφέ συσκευασία έχει γίνει η αγαπημένη μου μάσκα πλέον, αν και λίγο τσιμπημένη στην τιμή της. Μιλάω φυσικά για την εταιρία macadamia. Είδα ουσιαστική αλλαγή στα μαλλιά μου και όχι στιγμιαία.

Τέλος ένα ακόμη προϊόν της Kyana. Ένα serum μαλλιών που αγαπάμε πολύ στο χώρο του blogging και όχι άδικα.
Ας ξεκινήσω από την υπέροχη μυρωδιά που αφήνει στα μαλλιά, πορτοκάλι κίτρο...κάτι τέτοιο πάντως. Το χρησιμοποιώ αφού έχω τελειώσει το styling, είναι το τελευταίο βήμα που κάνω. Απλά το αγαπώ.


Αυτά είναι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ το τελευταίο διάστημα. Έχουμε κάποιο κοινό; Αν ναι, θα ήθελα να μου γράψετε την γνώμη σας. Επίσης να μου προτείνετε νέα προϊόντα.

                              Φιλάκια πολλά

2 σχόλια:

  1. Λατρεύω τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών!! Χρησιμοποιώ καθημερινά πολλά και αγοράζω συνέχεια! Το take the heat θέλω να το δοκιμάσω όπως επίσης και τα προϊόντα της macadamia γιατί ακούω συνέχεια ότι είναι φοβερα! :)
    studyaboutfashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγώ λατρεύω τα προιόντα για τα μαλλιά!!!μου αρέσει η aussie, χρησιμοποιώ το μαλακτικό και θα ήθελα να δοκιμάσω και το σπρέι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή