Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Messinian spa & open cosmetics ~ Review


Γεια σας κορίτσια.
Σήμερα σας έχω ένα νέο review με προϊόντα για το σώμα!
Είναι από την εταιρία messian spa & open cosmetics.
Είναι ελληνικά προϊόντα και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα.
Πάμε να δούμε ποια έχω δοκιμάσει εγώ και να σας πω τις εντυπώσεις μου.







  • Το πρώτο προϊόν (από αριστερά) είναι ένα body milk δηλαδή σε απλά ελληνικά είναι ένα γαλάκτωμα σώματος με άρωμα παπάγια και μάνγκο. Είναι ένα φρουτένιο θα έλεγα γαλάκτωμα σώματος που σε ταξιδεύει σε εξωτικούς προορισμούς, είναι ότι πρέπει για άνοιξη και καλοκαίρι. Έχει αρκετά έντονο άρωμα και πλούσια ενυδάτωση. Μου άρεσε αρκετά.
  • Το μεσαίο προϊόν είναι από τα αγαπημένα μου. Τι υπέροχη μυρωδιά είναι αυτήν; Μιλάω για ένα αφρόλουτρο με άρωμα ροδιού και μελιού. Ο αφρός που κάνει είναι ικανοποιητικός αλλά δυστυχώς δεν αφήνει αυτό το υπέροχο άρωμα στο σώμα. Περιέχει ελαιόλαδο από την Καλαμάτα και αυτό είναι ένα ακόμα συν από εμένα. Σίγουρα θα το αναζητήσω.
  • Τέλος ένα ακόμα αφρόλουτρο για τα άτομα που τους αρέσουν τα γλυκά. Τόσο γλυκό που σου έρχεται να το φας. Είναι σε μυρωδιά βανίλια και μπισκότο. Ένα αρκετά καλό αφρόλουτρο αν και ο αφρός του δεν ήταν πλούσιος. Το άρωμα έμενε για λίγο στο σώμα. Μου άρεσε πολύ.



Αυτά δοκίμασα από αυτές τις εταιρίες.
Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά. Ή γενικά από αυτές τις εταιρίες; 
Περιμένω την γνώμη σας στα σχόλια.
Φιλιά πολλά
Άννα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου