Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Βούρτσα ξεμπερδέματος Michel Mercier !


Γεια σας κορίτσια! 
Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα πονεμένο θέμα....
Τα ΜΑΛΛΙΑ και πως τα ξεμπερδεύω εύκολα.


Πάντα μόλις βγω από το μπάνιο τα μαλλιά μου είναι σε άθλια κατάσταση.
Οι κόμποι βρίσκονται παντού και πάντα κάνω τουλάχιστον 10-15 λεπτά να τα ξεμπερδέψω.
Έτσι έκανα μία έρευνα αγοράς, μιας και άκουγα τόσα και τόσα για τις "νέες" βούρτσες που δεν σπάνε την τρίχα και ξεμπερδεύουν εύκολα. Στην έρευνά μου βρέθηκα ανάμεσα σε πολλές επιλογές. Όμως αποφάσισα να πάρω την συγκεκριμένη βούρτσα. Μου άρεσε το γεγονός ότι έχει λαβή και είναι βολική στην χρήση της.

Από τότε την χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση.
Σε στεγνά μαλλιά αλλά και σε βρεγμένα.
Είναι σχεδιασμένη ώστε να μην σπάει την τρίχα και να μην καταπονεί το τριχωτό της κεφαλής διότι οι τρίχες "γλιστράνε" ανάμεσα στα ειδικά σχεδιασμένα δοντάκια που διαθέτει.
Από ότι έχω διαβάσει η βούρτσα έχει 428 δοντάκια σε διάφορα ύψη. 


Όπως βλέπετε έχω το πράσινο χρώμα που είναι για κανονικά μαλλιά,τώρα που το σκέφτομαι ίσως να πάρω και την μπλε μόλις τα φτύσει αυτήν!








Αν θες την δική σου, διάλεξε ανάλογα με το είδος της τρίχας που έχεις.
Κοστίζει 16,90 και δεν έχει καθόλου μεταφορικά.
To site είναι αυτό:
(πάτα πάνω στην διεύθυνση για να σε πάω σε αυτό)








Έχετε δοκιμάσει κάτι παρόμοιο ή την συγκεκριμένη;

Περιμένω την γνώμη σας.

Φιλιά, Άννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου