Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Fresh Line Review!

Γεια σας κορίτσια μου.
Σήμερα θα σας μιλήσω για την εταιρία fresh line.
Κατά καιρούς μου έστειλαν αυτά τα τρία πακετάκια με λαχταριστά προϊόντα σώματος και θέλω να ευχαριστήσω πολύ την εταιρία για αυτές τις εκπλήξεις.

Πάμε να σας πω λίγα λόγια για το κάθε πακέτο που μου έχει σταλεί.










Πακέτο νούμερο 1: Σε αυτό το πακέτο είχε δύο βαζάκια με ένα scrub και ένα body butter σώματος.
Το scrub είναι με άρωμα σταφύλι. Οι κόκκοι του είναι αρκετά χονδροί και κάνουν βαθιά απολέπιση. Το άρωμα κρατάει αρκετή ώρα στο δέρμα. (πρέπει οπωσδήποτε να το μυρίσετε).
Το body butter είναι σε άρωμα βανίλια και καραμέλα, δεν είναι από τις αγαπημένες μου μυρωδιές η καραμέλα, αλλά στο συγκεκριμένο δεν με ενοχλεί γιατί στην δική μου μύτη μυρίζει περισσότερο η βανίλια. Κάνει βαθιά ενυδάτωση που διαρκεί.









Πακέτο νούμερο 2: Το πιο λαχταριστό πακέτο από τα τρία, σαν το γλειφιτζούρι. Εδώ βλέπουμε ένα πακέτο με τρία αφρόλουτρα. Ειλικρινά δεν μπορώ να περιγράψω τις μυρωδιές, το μόνο που θα πω ότι και οι τρεις είναι "φρουτένιες". Πρέπει οπωσδήποτε να τα μυρίσετε. (το δικό μου αγαπημένο είναι το grape)
Για αυτά τα αφρόλουτρα πρέπει να ξέρετε τρία πράγματα. Πρώτον ότι είναι σε ιδανική συσκευασία για ταξίδια. Δεύτερον το άρωμα τους κρατάει πάνω στο δέρμα, ακόμα μετά από αρκετή ώρα. Και τρίτον αν και δεν κάνουν πλούσιο αφρό καθαρίζουν αρκετά καλά.
ΥΓ Συν ότι μυρίζει ΟΛΟ το μπάνιο μετά.









Πακέτο νούμερο 3: Το τελευταίο πακέτο ήταν το πιο μεγάλο από όλα. Όλο τα προϊόντα είναι από την σειρά Galatea. Και το άρωμα τους; Βανίλια και καρύδα!!!
Δεν υπάρχουν λόγια για αυτήν την μυρωδιά!
Ξέρετε τι θα πω...πρέπει να πάτε να τα μυρίσετε.
Λοιπόν, το πρώτο προϊόν που δοκίμασα είναι το αφρόλουτρο, ένα θα σας πω... έχει  μέσα φυσικό περλίτη.  Είναι όπως και τα προηγούμενα αφρόλουτρα, δηλαδή αν και δεν κάνει πλούσιο αφρό καθαρίζει αρκετά καλά.
Το body milk είναι ένα γαλάκτωμα σώματος αρκετά λεπτόρευστο αλλά η ενυδάτωση είναι επαρκής.
Το body splash είναι κάτι σαν άρωμα αλλά δεν έχει την διάρκεια του αρώματος. Είναι ένα προϊόν που είναι ιδανικό για το καλοκαίρι γιατί δεν σε "μπουκώνει" σαν ένα άρωμα. 
Το τελευταίο είναι ένα λάδι για μασάζ, είναι το μόνο προϊόν που δεν έχω χρησιμοποιήσει αρκετά και ο λόγος είναι πως δεν μου κάνουν αρκετά συχνά μασάζ ειδικά με λάδι. Αν και το χρησιμοποιώ που και που στα πόδια για ενυδάτωση και μπορώ να πω πως κάνει δουλίτσα.
Το σφουγγάρι-λούφα είναι ιδανικό για απολέπιση.
Και το βραχιολάκι ήταν μία ακόμα έκπληξη.



Ευχαριστώ πολύ για άλλη μια φορά την fresh line για τις όμορφες εκπλήξεις.
Έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά;
Περιμένω τα σχόλια σας.

Φιλιά πολλά 
Άννα













3 σχόλια:

  1. Τι όμορφο post! Δείχνουν όλα τέλεια, να τα χαρείς. Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν.
    Βανίλια και καρύδα ε; Πω πω! Τέλεια μυρωδιά.
    Θέλω να σε ρωτήσω εάν οι κόκκοι που είναι αρκετά χονδροί δημιουργούν κάποιο ερεθισμό στην επιδερμίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα αφρόλουτρα τους τα λατρεύω! Τρελαίνομαι ειδικά με το πεπόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω δοκιμάσει πολλές φορές σαπούνια και κρέμες Fresh Line! Mου αρέσουν πολύ! Θα δοκιμάσω σίγουρα την σειρά Galatea γιατί η καρύδα και η βανίλλια είναι πολύ αγαπημένες μου μυρωδιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή