Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

Mini Review ● Βούτυρο Σώματος (Blessings food for the body)

Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα θα μιλήσουμε για ένα βούτυρο σώματος της εταιρίας blessings food for the body.

Το άρωμά του είναι τριανταφυλλόκηπος. Εμένα πάντως μου μυρίζει λουκουμάκι τριαντάφυλλο.










Παρακάτω μπορείτε να δείτε τι περιέχει το βούτυρο σώματος.










Η μορφή του είναι σαν σαντιγί όπως μπορείτε να δείτε. Όταν το απλώνετε γίνεται σαν λάδι και προσφέρει βαθιά ενυδάτωση.







Σας προτείνω να το δοκιμάσετε, ειδικά για το άρωμά του.



Περιμένω τα σχόλια σας.
Σας φιλώ.

7 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφοοοοοο ευχαριστούμε πολύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν το έχω δοκιμάσει κάτι από την εταιρία .....πάντως σκέφτομαι τώρα να αγοράσω το βούτυρο σώματος για να δω πως είναι.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ καλό ❤️ Αν το δοκιμάσεις, πες μου πως σου φάνηκε.

      Διαγραφή
    2. ναι ναι θα το δοκιμασω σιγουρα και θα σου πω....

      Διαγραφή