Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

● Πριγκιπώ ●

Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για τα κοσμήματα Πριγκιπώ.
Είναι φτιαγμένα με αγάπη, μεράκι και λίγη μαγεία.
Τα πρωτότυπα σχέδια τους, ξεχωρίζουν.

Μπορείς να δεις τα κοσμήματα Πριγκιπώ στο Facebook
και αν θες να αγοράσεις κάτι, μπες ΕΔΩ.





Παρακάτω θα δείτε τα σχέδια που ξεχώρισα.












Τώρα ήρθε η σειρά για τα δικά μου πριγκιπάκια.





Ένα βραχιόλι-έρωτας είναι το πρώτο πριγκιπάκι μου.







Και το δεύτερο πριγκιπάκι-γουράκι μου, μου υποσχέθηκε πως θα με προσέχει το 2016.

"16 αστέρια..αν τα κοιτάς από μακριά..μοιάζουν σαν κύκλοι. Κάθε φορά που πέφτει ένα αστέρι κάνε μία ευχή!
16 αστέρια, 16 κύκλοι, 16 ευχές.."






Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ μου.
Περιμένω τα σχόλια σας.
Σας Πριγκιπώ.

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα!! Μου αρέσουν πάρα πολύ τα δαχτυλίδια στην πρώτη φωτογραφία!! Facebook: Πετρούλα Φιλίππου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα κοσμήματα!Φαίνονται καλοδουλεμένα και σικάτα! Χρόνια πολλά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα! Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου και να σε ενημερώσω πως είσαι η τυχερή στον διαγωνισμό "ο καλύτερος αναγνώστης". Στείλε μου μήνυμα στο Facebook στην σελίδα passionglitter ή μαιλ στο a.n.n.a_94@hotmail.com φιλιά

      Διαγραφή