Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Garden of Panthenols - Κρέμα εντατικής ενυδάτωσης

Γεια σας αγαπημένοι μου.

Σήμερα θα σας μιλήσω για μία κρεμούλα που πρέπει οπωσδήποτε να έχετε στην κατοχή σας, χειμώνα-καλοκαίρι.
H garden of panthenols είναι μία από τις αγαπημένες μου ελληνικές εταιρίες και μπορείς να δεις τα προϊόντα τους στο facebook, εδώ.
Και στο site τους, εδώ.








Είναι μία κρέμα εντατικής ενυδάτωσης και κάνει ότι ακριβώς λέει η ονομασία του, δηλαδή προσφέρει πλούσια ενυδάτωση.
Αν το δέρμα σας έχει αφυδατωθεί ή είναι ξηρό, τότε πρέπει να την δοκιμάσετε.
Επίσης, αν το δέρμα σας είναι υπερβολικά ευαίσθητο, τότε κάνει και για εσάς.
Εμένα με βοηθήσε με κάποιες κοκκινίλες που βγάζω μερικές φορές από το ξύρισμα, ειδικότερα στα πόδια.
Επιπλέον, έχω διαβάσει πως βοηθάει το κοκκινισμένο δέρμα από τον ήλιο. Περιμένω πως και πως ώστε να την δοκιμάσω, γιατί είμαι από τις τυχερές που καίγομαι κάθε καλοκαίρι.
Αν το δέρμα σας είναι κανονικό, σίγουρα έχετε κάποια ξηρά σημεία που θα τα βοηθήσει.
Τέλος να σας πω, πως δεν έχει κάποιο άρωμα, δεν περιέχει parabens, έχει ουδέτερο ph και είναι απαραίτητο για τον κάθε τύπο επιδερμίδας.






Αυτό ήταν το σημερινό ποστ. 
Ελπίζω να σας άρεσε.
Περιμένω τα σχόλια σας.
Φιλιά πολλά.

1 σχόλιο:

  1. Πολύ ωραίο post! Δεν έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο προϊόν αλλά έχω δοκιμάσει κρέμα ημέρας της ίδιας εταιρείας και έχω μεινει ικανοποιημένη από την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα του προιόντος σε σχέση με την τιμή του που είναι προσιτή! Ευχαριστούμε για την όμορφη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή