Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

●My Autumn Wishlist●

Γεια σας αγαπημένοι μου.


Ο Σεπτέμβριος έχει έρθει και μαζί με αυτόν ήρθε και η όρεξη για μία ανανέωση της γκαρνταρόμπας μου.
Πείτε μου ότι δεν το παθαίνω μόνo εγώ!
Φθινόπωρο για 'μένα σημαίνει ζακετάκι και σκούρα χρώματα, με εξαιρέσεις φυσικά.

Σήμερα λοιπόν αποφάσισα να σας δείξω την wishlist μου και πρέπει όλα να μπούνε στην ντουλάπα μου!!!

Όλα τα ρούχα και τα αξεσουάρ είναι από τα ηλεκτρονικά καταστήματα: ROMWE & SHEIN.
(πατήστε πάνω στην ονομασία για να μεταφερθείτε στο site)












Για να δείτε την τιμή πατήστε ΕΔΩ!











Για να δείτε την τιμή πατήστε ΕΔΩ!










Για να δείτε την τιμή πατήστε ΕΔΩ!










Για να δείτε την τιμή πατήστε ΕΔΩ!










Για να δείτε την τιμή πατήστε ΕΔΩ!










Για να δείτε την τιμή πατήστε ΕΔΩ!










Για να δείτε την τιμή πατήστε ΕΔΩ!










Για να δείτε την τιμή πατήστε ΕΔΩ!










Για να δείτε την τιμή πατήστε ΕΔΩ!










Για να δείτε την τιμή πατήστε ΕΔΩ!










Ελπίζω να σας άρεσε το γούστο μου.
Θα τα πούμε σε ένα επόμενο ποστ.
Φιλάκια 
xx










6 σχόλια:

  1. Αχ μ'αρεσαν ολααααααα!!!!!!!Τρελαθηκα με την μπλούζα cool θεϊκή όμως!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι μια γλύκα; Και εγώ τρελάθηκα χαχα, ελπίζω να τα αποκτήσω <3

      Διαγραφή
  2. Λοιπον αν και δεν ειμαι καθολου του ρουχου χαχαχα, (εμενα η wishlist μου περιλαμβάνει κυρίως πραγματα για το σπιτι και τεχνολογικά gadget) οφειλω να ομολογήσω οτι οι στυλιστικές μας επιλογές ταιριάζουν ΠΟΛΥ :)
    Σε γλυκοφιλώ και ευχομαι να τα αποκτησεις ολα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι τόσο πολύ που σου άρεσαν. Μακάρι μακάρι.
      Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου. <3 Φιλακια

      Διαγραφή
  3. Όμορφες και νεανικές στιλιστικά επιλογές! Εύχομαι να τα αποκτήσεις όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή