Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Book of the day-Ο Χάρι Πότερ και το καταραμένο παιδί



Γεια σας αγαπημένοι μου. 
Σήμερα είμαι εδώ με ένα νέο book of the day.





#23


Τίτλος: Ο Χάρι Πότερ και το καταραμένο παιδί
Συγγραφείς: ΤΖ.Κ.ΡΟΟΥΛΙΝΓΚ,ΤΖΟΝ ΤΙΦΑΝΙ,ΤΖΑΚ ΘΟΡΝ
Εξώφυλλο: Μαλακό
Σελίδες: 416
Τιμή: 14,94
Ημερ/νία έκδοσης: 9/2016
Εκδόσεις Ψυχογιός












Μόλις βγήκε η όγδοη ιστορία του Χάρι Πότερ ανυπομονούσα να την διαβάσω.
 Είμαι μεγάλη φαν του τι και αν είμαι 23;!
Όσα βιβλία και ταινίες αν βγάλει εγώ θα τρέξω να τα αγοράσω και να τις δω.
Το βιβλίο είναι σε μορφή σεναρίου, εμένα προσωπικά δεν με πείραξε.
Η ιστορία που μας παρουσιάζει είναι καλή, αλλά δεν ήταν κάτι που με ενθουσίασε.
Το θετικό της υπόθεσης είναι πως μαθαίνουμε πως είναι, τι δουλειά κάνουν, πόσα παιδιά έχουν οι αγαπημένοι μας χαρακτήρες.
Δεν θα σας πω πολλά για την ιστορία, γιατί δεν θέλω να σας το χαλάσω, αν δεν το έχετε διαβάσει ακόμη.
Πάντα τα βιβλία του Χάρι Πότερ μου βγάζουν όμορφα συναισθήματα.
Πρέπει να το διαβάσετε!



Η βαθμολογία μου είναι: 4,5/5.



Τα λέμε σύντομα με ένα νέο ποστ.
Φιλιά




2 σχόλια:

  1. Κι εμένα μου άρεσε!!Η ηλικία δεν παίζει ρόλο(είμαι 38 και έχω όλα τα βιβλία και τις τανίες του Χάρι)!!Η μαγεία σε ξανακάνει παιδί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που σου αρέσει ο Χάρι <3 η μαγεία σε ταξιδεύει <3 συμφωνώ μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή