Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Fast σαμπουάν & conditioner ● Review

Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα είμαι εδώ με ένα νέο ποστ και
θα μιλήσουμε για το σαμπουάν και το conditioner Fast από nisim.


Το συγκεκριμένο πακέτο είναι η νούμερο ένα θεραπεία μαλλιών και υπόσχεται 2 φορές πιο γρήγορα μακριά μαλλιά, επανόρθωση και λάμψη.
Το Fast είναι μία πολυβιταμίνη από εκχυλίσματα βοτάνων και θρεπτικά συστατικά που δεν υπάρχουν στα σαμπουάν του εμπορίου.
Είναι 100% ασφαλές, διότι δεν περιέχει θειικό άλας, parabens, αλλεργιογόνα και χρωστικές.
Επίσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί μετά από χημειοθεραπείες.


Στην ελληνική αγορά ο αποκλειστικός εισαγωγέας είναι η εταιρία Nisimgr.

Μπορείτε να τους βρείτε στο facebook ΕΔΩ και στο site τους ΕΔΩ.














Δοκίμασα και το σαμπουάν και το conditioner σε travel size συσκευασία συν κάτι δειγματάκια.
Τα μαλλιά μου είναι αρκετά μακριά και πολλά, έτσι τα τελείωσα σε περίπου 2 εβδομάδες.
Όπως προανέφερα έχω μακριά μαλλιά άρα ο στόχος μου δεν ήταν να δω πόσο θα μακρύνουν, διότι το μαλλί μου μεγαλώνει αρκετά γρήγορα, αλλά με ενδιέφερε να χαρίσει λάμψη και επανόρθωση στα μαλλιά μου.
Όμως μεγάλωσε το μαλλί μου δεν θα πω ψέματα, απλά δεν μπορώ να πω με 100% σιγουριά ότι ευθύνεται αποκλειστικά το Fast διότι δεν τα δοκίμασα πάνω από μήνα.

Το σαμπουάν έκανε πλούσιο αφρό και καθάρισε καλά τα μαλλιά μου. Και το σημαντικότερο για εμένα είναι ότι δεν τα άφηνε ξηρά.
Το conditioner είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει. Μετά το λούσιμο το μαλλί μου χτενιζόταν εύκολα και άφηνε τα μαλλιά μου απαλά.
Το άρωμα τους είναι ευχάριστό και όχι έντονο ή όπως μυρίζουν τα πιο πολλά φυτικά σαμπουάν.
Σαν συνδυασμό είδα την επανόρθωση και την λάμψη στα μαλλιά μου. 
Ξέρω πως έχει βοηθήσει πολλά άτομα να μακρύνουν και να επανορθώσουν τα μαλλιά τους.


Σας προτείνω να το δοκιμάσετε.





Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το ποστ.
Φιλιά πολλά.




1 σχόλιο: