Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Tzimas cosmetics-Review

Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα είμαι εδώ με ένα νέο ποστ και θα σας μιλήσω για την εταιρία tzimas cosmetics.
Πριν λίγο καιρό δοκίμασα κάποια δειγματάκια και θα σας πω ποια προϊόντα ξεχώρισα.


Το Κέντρο Κοσμετολογίας Αδερφοί Τζίμα ιδρύθηκε στην Θεσσαλονίκη το 2000 από τα αδέρφια Τζίμα και δραστηριοποιείται στην έρευνα, παραγωγή και διάθεση προϊόντων ομορφιάς και περιποίησης προσώπου, μαλλιών και σώματος, γνωστών με το όνομα Tzimas Cosmetics.
Εδρεύει σε ιδιόκτητους χώρους στην καρδιά της αγοράς της Θεσσαλονίκης, στην οδό Εδέσσης 2.

Μπορείτε να βρείτε τα προϊόντα στο site τους ΕΔΩ και στο facebook μπορείτε να τους βρείτε ΕΔΩ.



Πάμε να τα δούμε αναλυτικά.








~Το πρώτο προϊόν που ξεχώρισα είναι η μάσκα για ακμή. (τελευταίο προϊόν-αριστερά)
Περιέχει οργανικό θειάφι, ειδικά αμινοξέα και βιταμίνη Β6. Έχει σμηγματορυθμιστική και κερατολυτική δράση.
Την χρησιμοποιούσα για δύο εβδομάδες τοπικά στα σπυράκια που είχα και μετά από δύο μέρες το σπυράκι εξαφανιζόταν.
Πλέον το πρόσωπό μου είναι σε μία καλή κατάσταση. 
Στεναχωρήθηκα που τελείωσε!
 Είναι μία μάσκα που προτείνω ανεπιφύλακτα σε όσους τους ταλαιπωρεί η ακμή!!


~Η επόμενη μάσκα που ξεχώρισα είναι η μάσκα καμφοράς. (δεύτερο προϊόν-αριστερά)
Μία δροσερή μάσκα για ήπια ακμή.
Και λέω δροσερή διότι μόλις την έβαζα στο πρόσωπο μου κατευθείαν με ξυπνούσε.
Ίσως μου θύμισε,το άρωμα της, το vicks.
Περιέχει υδρολυμένες πρωτεϊνες γάλακτος και βιταμίνη Β6.
Με βοήθησε όταν το δέρμα μου ήταν ερεθισμένο.


~Η μάσκα βοτάνων (τελευταία-δεξιά) είναι μία μάσκα με χαμομήλι και αλόη. Μου πρόσφερε ενυδάτωση και με βοήθησε επίσης με τις κοκκινίλες του προσώπου μου. Φυσικά δεν μπορώ να πω πολλά διότι μου έφτασε για δύο χρήσεις.


~Η αγαπημένη μου όμως είναι η μάσκα χλωροφύλλη. (η τρίτη-δεξιά)
Μία μάσκα για μικτές-λιπαρές επιδερμίδες με εκχυλίσματα μεσογειακών βοτάνων.
Το δέρμα μου ευχαριστεί αυτήν την μάσκα.
Ήταν ότι χρειαζόμουν. Βοήθησε στην λιπαρότητα (διότι όπως πολλοί γνωρίζετε έχω λιπαρό δέρμα) και φυσικά βοήθησε ώστε να μην βγάλω σπυράκια.
Μου άρεσε πολύ.


~Το τελευταίο προϊόν που ξεχώρισα είναι η λοσιόν "λύσις". Μία αμπούλα που χάρισε ζωντάνια και λάμψη στην επιδερμίδα μου. Δυστυχώς ήταν μόνο μία. (ακριβώς κάτω, η φωτογραφία αναφέρει τι περιέχει η αμπούλα)




Είναι μία εταιρία που εκτίμησα, όμως δεν μπόρεσα να βγάλω πολλά συμπεράσματα επειδή ότι δοκίμασα ήταν σε μικρή ποσότητα.
Στο ποστ μου σας ανάφερα ότι άρεσε σε εμένα και στο δέρμα μου. Ίσως το ποστ μου να απευθύνεται περισσότερο σε άτομα με ακμή ή με λιπαρό δέρμα. 
Αξίζει να ρίξετε μία ματιά στα προϊόντα τους.





Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το ποστ.
Τα λέμε σύντομα με ένα νέο.
Φιλιά.

1 σχόλιο:

  1. Εχω αρχισει να χρησιμοποιω την ενυδατικη της Τζιμας ειναι λιγο βαρια αλλα ειναι πολυ αποτελεσματικη και πολυ προσιτη στην τιμη.Πολυ ωραιο ποστ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή