Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2017

CND-Vivylux Nightspell


Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα είμαι εδώ με ένα νέο ποστ και θα μιλήσουμε για την νέα σειρά της Vinylux (CND) που ονομάζεται Nightspell.



Μπορείτε να δείτε όλα τα χρώματα της σειράς Nightspell, και όχι μόνο, στο site τους -> ΕΔΩ!










Όπως έχω πει και στο παρελθόν τα βερνίκια Vinylux έχουν μακρά διάρκεια χωρίς να καταστρέφουν τα νύχια.
Χωρίς βάση, με δύο περάσματα χρώματος και το weekly top coat έχεις το τέλειο μανικιούρ για τουλάχιστον 7 ημέρες. (δοκιμασμένο στα δικά μου νύχια)
Η γκάμα των χρωμάτων είναι μεγάλη και μπορείς να επιλέξεις αυτό που σου αρέσει.

Η νέα αυτήν σειρά ίσως είναι μία από τις αγαπημένες μου. Τα χρώματα που δοκίμασα εγώ είναι το Lilac Eclipse #250 ένα γλυκό φθινοπωρινό μωβ-λιλά χρώμα κατάλληλο για τις γυναίκες που θέλουν κάτι διακριτικό στα νύχια τους.
Το δεύτερο χρώμα είναι το Viridian Veil #255 ένα υπέροχο μπλε χρώμα με ασημένιους ιριδισμούς, είναι κατάλληλο για ιδιαίτερες εμφανίσεις.
Το τελευταίο χρώμα που δοκίμασα είναι το Berry Boudoir #251 ένα σκούρο μωβ χρώμα, είναι το ιδανικό χρώμα για τους φθινοπωρινούς-χειμερινούς μήνες.










Αυτά ήταν τα χρώματα που δοκίμασα, ελπίζω να σας άρεσαν όπως άρεσαν και σε εμένα.

Πριν σας χαιρετήσω θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η creative group βρίσκεται πλέον και στην Κύπρο.
Όσες είστε από Κύπρο μπορείτε να δείτε το site τους ΕΔΩ. (Στο site μπορείτε να βρείτε το τηλέφωνο και την διεύθυνση)


Σας ευχαριστώ που διαβάσατε αυτό το ποστ.
Τα λέμε σύντομα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου