Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017

MUA review

Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα είμαι εδώ ώστε να μιλήσουμε για την εταιρία καλλυντικών make up academy (mua).
Πρόκειται για μια υπέροχη εταιρία καλλυντικών, οικονομική και με καλή ποιότητα.

Πριν λίγο καιρό η Mua μου έστειλε κάποια προϊόντα να τα δοκιμάσω. Και σήμερα θα σας πω την γνώμη μου, αφού τα τέσταρα αρκετό καιρό.
Μερικά προϊόντα της εταιρίας τα είχα δοκιμάσει πριν έρθουν στην Ελλάδα. Τα είχα παραγγείλει από το εξωτερικό. Αλλά αυτά που μου έστειλαν τα δοκίμασα για πρώτη φορά.

Μπορείτε να δείτε τα προϊόντα της Mua ΕΔΩ!


Πάμε να τα δούμε αναλυτικά.











Το πρώτο προϊόν που δοκίμασα είναι η παλέτα ματιών Heaven & Earth, μία παλέτα δώδεκα γήινων χρωμάτων.
Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες η απόδοση τους είναι καλή εφόσον έχει περαστεί μόνο μία φορά.
Μου αρέσει το γεγονός ότι η απόδοση τους μπορεί να χτιστεί και αυτό βοηθάει για τυχόν λάθη.






Το δεύτερο προϊόν είναι μία παλέτα για highlighting. Είναι από την σειρά LUXE και ονομάζεται radiant illumination. Η δική μου παλέτα είναι η Kit 2.
Πρόκειται για μία παλέτα με τέσσερα highlighter και δύο πούδρες για contouring. Όπως βλέπετε έχουν καταπληκτική απόδοση και είναι προϊόν που το βάζουμε λίγο λίγο ώστε να χτίσουμε την κατάλληλη απόδοση.
(τα δύο πρώτα είναι τα αγαπημένα μου highlighter)










Το επόμενο προϊόν είναι ένα διπλό ρουζ σε μορφή στικ.
Ονομάζεται Blush perfection και είναι στην απόχρωση riot. Έχει δύο χρώματα που μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις είτε ξεχωριστά είτε μαζί ώστε να δημιουργήσουν το ιδανικό χρώμα. Η απόδοσή του είναι καλή για αυτό προσοχή στην ποσότητα που θα βάλεις.
Αν και δεν προτιμώ τα προϊόντα σε στικ, το συγκεκριμένο μου άρεσε πολύ και το χρησιμοποιώ καθημερινά.










Το τελευταίο προϊόν ονομάζεται velvet lip lacquer και είναι ένα υγρό κραγιόν που όταν το βάζετε στα χείλη σας είναι υγρό και μετά από λίγο γίνονται ματ και βελούδινα.
Είναι από την LUXE σειρά της Mua. Η απόδοση του είναι υπέροχη και δεν χρειάζεται πολλά περάσματα.
Η απόχρωση που δοκίμασα είναι η tranquility και είναι ένα μπεζ ροζ χρώμα, ιδανικό για να το φοράς καθημερινά και όχι μόνο.









Αυτό ήταν το σημερινό ποστ.
Ελπίζω να σας άρεσε.
Τα λέμε σύντομα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου