Τετάρτη 10 Ιανουαρίου 2018

CND Vinylux- Glacial illusion Review



Γεια σας αγαπημένοι μου.
Καλή χρονιά σας εύχομαι. Σήμερα είναι το πρώτο ποστ για το 2018 και αποφάσισα να μιλήσω για την νέα συλλογή της Cnd vinylux.
Η νέα αυτήν συλλογή ονομάζεται Glacial Illusion και είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω τρία χρώματα της.

Μπορείτε να βρείτε όλη την συλλογή ΕΔΩ!











Κάθε φορά λέω πως δεν θα υπάρξει κάποιο χρώμα που θα μου αρέσει περισσότερο όμως πάντα πέφτω έξω.
Οι τρεις υπέροχες αποχρώσεις που ήρθαν στα χέρια μου ήταν όλες τους υπέροχες.

Το πρώτο χρώμα που δοκίμασα είναι το winter nights #257, ένα υπέροχο μπλε σκούρο. Αν είσαι λάτρης των σκούρων χρωμάτων είμαι σίγουρη πως θα το λατρέψεις.
(το πρώτο χρώμα αριστερά)

Το δεύτερο χρώμα που δοκίμασα είναι το cashmere wrap #259, ένα όμορφο και κλασικό μπεζ. Για τα κορίτσια μου που αγαπάνε τα κλασικά χρώματα στα νύχια τους.
(το μεσαίο χρώμα)

Το τελευταίο (και το πιο αγαπημένο) χρώμα που δοκίμασα είναι το radiant chill #260, ένα μεταλλικό χρώμα αυτήν την φορά, με απόχρωση του χρυσού και του χαλκού. Μια ιδιαίτερη απόχρωση για τα τολμηρά μου κορίτσια.
(το πρώτο χρώμα δεξιά)










Όπως σας έχω πει σε παλαιότερα ποστ η σειρά vinylux είναι ότι καλύτερο για τα νύχια, δεν χρειάζεται βάση, δεν φθείρει το νύχι και κρατάει τουλάχιστον 7 μέρες στα νύχια σας.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι το weekly top coat, ένα τοπ που η γυαλάδα του δεν συγκρίνετε με κανένα άλλο τοπ που έχω δοκιμάσει.
Και έχω δοκιμάσει πολλά πιστέψτε με!




Αυτό ήταν το σημερινό ποστ!
Ελπίζω να σας άρεσε.
Τα λέμε σύντομα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου