Σάββατο 10 Μαρτίου 2018

Book of the day-Μου το είπε ένας άγγελος


Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα θα μιλήσουμε για το τελευταίο βιβλίο που διάβασα.




#24



Τίτλος: Μου το είπε ένας άγγελος
Συγγραφέας: Καίτη Οικονόμου
Εξώφυλλο: Μαλακό
Σελίδες: 440
Τιμή: 14,94
Ημερ/νία έκδοσης: 2018
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ






Η Καίτη Οικονόμου ήταν και θα είναι η αγαπημένη μου συγγραφέας!
Όλα τα βιβλία της είναι διαμάντια και τώρα θα σας μιλήσω για ένα από αυτά.
Η ιστορία μας εξελίσσετε στην Αθήνα.
Η πρωταγωνίστρια μας, η Μαριάννα, από μικρό παιδί βιώνει δύσκολες καταστάσεις στην ζωή της. Η αγάπη της για τον Δημήτρη είναι ευχή και κατάρα, διότι ενώ τον αγαπάει από μικρό παιδί και τελικά καταφέρνει να είναι μαζί του, η ευτυχία τους δεν θα κρατήσει όσο θα ήθελε.
Η ζωή, της παίρνει ότι αγαπάει και η πρωταγωνίστρια μας βυθίζεται στο σκοτάδι, αφήνοντας ένα μικρό παραθυράκι για τον Μάνο.
Θα καταφέρει να διώξει το σκοτάδι που την βυθίζει όλο και πιο πολύ;
Θα πρέπει να διαβάσεις το βιβλίο για να μάθεις τι έγινε με την Μαριάννα.
Τέλος θα πω πως τα μαγικά χέρια της Οικονόμου σε κάνουν να κλαις και μετά να γελάς νομίζοντας ότι είσαι εσύ η πρωταγωνίστρια σε αυτήν την ιστορία.


Η βαθμολογία μου είναι 4,5/5.


Σας το προτείνω να το διαβάσετε!

Τα λέμε σύντομα!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου