Σάββατο 28 Απριλίου 2018

CND Vinylux-Chic Shock Collection


Γεια σας αγαπημένοι μου.
Σήμερα είμαι εδώ με ένα νέο ποστ και θα μιλήσουμε για τα νέα χρώματα της CND Vinylux.

Το site της εταιρίας μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ!
Και για την Κύπρο ΕΔΩ!




Πάμε να τα δούμε αναλυτικά.















Πριν λίγο καιρό ήρθαν στο σπίτι μου αυτά τα υπέροχα χρώματα από την νέα συλλογή της CND Vinylux που ονομάζεται Chic Shock.

Η συλλογή έχει 4 νέα χρώματα (αυτά που βλέπετε συν ένα λιλά χρώμα) και όλα είναι σε παστέλ αποχρώσεις.
Το κίτρινο ονομάζεται Jellied, το γαλάζιο Taffy και το ροζ Candied.
Όσοι με ξέρουν θα πουν αμέσως πως το ροζ χρώμα έχει γίνει το αγαπημένο μου.
Η διάρκεια τους είναι μεγάλη (τουλάχιστον 6 μέρες) και η γυαλάδα του top coat δεν χάνεται με το πέρασμα των ημερών.
Όπως σας έχω πει και πιο παλιά, δεν χρειάζονται βάση γιατί την περιέχουν μέσα και δεν είναι φθείρουν το νύχι μας. Τέλος να πω πως είναι 7 free formula (δεν περιέχει 7 επικίνδυνα συστατικά)!

Γιατί Άνοιξη είναι μπορείτε να τα συνδυάσετε, πιστέψτε με το αποτέλεσμα θα σας αρέσει πολύ.



Αν θέλετε ένα ποστ με σχεδιάκια στείλτε μου μηνύματα στην σελίδα μου στο facebook.
(Passionglitter)


Και τώρα, η CREATIVE GROUP, άνοιξε 2 νέα καταστήματα για να εξυπηρετεί πιο άμεσα τις πελάτισσές της.

Ένα στη Θεσσαλονίκη, Αγγελάκη 7, 54621, Τ. 2310 500250

και ένα στην Κύπρο, Λεωφόρος Νίκης 17α, Λευκωσία 1095, Κύπρος, 22 255 866 & 22 255 868




Αυτό ήταν το σημερινό ποστ, ελπίζω να σας άρεσε.
Τα λέμε σύντομα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου